مشاوره رایگان

این مشاوره ها می توانند در ساده سازی زندگی به شما کمک کنند

5.0| از 1 نظر

سیستم برنامه ریز Evo Flow کارهای روزمره شما را مطابق با نوع ذهنتان سفارشی سازی می کند.

این برنامه ریزان سفارشی می توانند در ساده سازی زندگی به شما کمک کنند

برنامه ریزان دیجیتال و آن هایی که بر روی کاغذ کار می کنند، به هنگام راه اندازی کسب و کار نوآورانه جدید شما آماده کمک هستند اما طراحی خاص آن ها متناسب با تمام افراد نمی باشد.

برنامه ریز سیستمی EVO Flow یک موفقیت Indiegogo است که متناسب با نوع ذهن شما سفارشی سازی می شود. با تحلیل های مربوط به نوع ذهن افراد، نقاط قوت شما شناسایی شده و برنامه ریز متناسب با شما انتخاب می شود. EVO نتایج این تحلیل را در قالب چهار نوع ذهن ارائه می دهد.

1-The Alchemist  

آیا شما با پرسش این سوال که چه می شود اگر، و در نظر گرفتن مفاهیم نظری خود در دنیای واقعی به موفقیت دست می یابید؟ این امر به این معناست که شما یک کیمیاگر هستید. این نوع ذهن بر تعاملات با دیگر انسان ها برای ارزیابی ایده های خود تمرکز می کند. کیمیاگران متمرکز بر آینده هستند و دوست دارند تمام احتمالاتی که ایده آن ها قادر به حل آن می باشد را در نظر بگیرند.

کیمیاگران می توانند ساختاری را برای پروژه های خود ارائه کرده و همراه با جزئیات کاربردی کار کنند. برنامه ریز کیمیاگر به شما کمک خواهد کرد تا بر اصول اساسی پروژه تمرکز کرده و امکان انجام کارهای بزرگی را داشته باشید.

2- The Explorer

جستجوگران افرادی هستند که به دنبال مقابله و یادگیری از سناریوهای دنیای واقعی می باشند. آن ها کاملا در تماس با حواس 5 گانه خود هستند و از زندگی کردن در لحظه حال، بسیار منتفع می شوند. آن ها بهترین ها را از تجربیات خود یاد می گیرند.

این افراد می توانند معنای نهفته امور را دریافته و معنای ضمنی موقعیت ها را درک کنند. برنامه ریزان جستجوگر می توانند به شما کمک کنند تا بدون فرسودگی قادر به انجام کارهای بزرگ باشید.

3- The Oracle

اگر شیوه کاری شما مستلزم اتخاذ یک مفهوم نظری و پروردن آن در ذهن تا زمان آماده شدن برای ورود به جهان واقعی است، در این صورت شما یک فرد پیشگو هستید. شما احتمالا بین گذشته، حال و آینده در حال گشت و گذار هستید. این افراد هنگام ارائه یک ایده جدید، تمام چارچوب های آن را در نظر می گیرند.

این افراد از صرف زمان در بیرون از دفتر خود در طبیعت لذت می برند اما اگر قرار باشد تمام وقت در محیط کار خود حضور داشته باشند، احساس تهی بودن می کنند. یک برنامه ریز پیشگو به شما کمک خواهد کرد تا اندیشه های خود برای موفقیت آتی را با در نظر گرفتن شرایط گذشته و فعلی، سازماندهی کنید.

4- The Architect

جزئیات، جزئیات، جزئیات. معمار بودن مستلزم در نظر گرفتن جزئیات دقیق از نقطه الف به نقطه ب است، این سبک با پروژه هایی که مستلزم توجه به جزئیات مهم و کوچک هستند، بسیار سازگار است. آن ها به دنبال یافتن شرکایی از گذشته برای تصمیم گیری به انجام حرکات هوشمندانه در آینده هستند. آن ها همچنین زمان زیادی را صرف مفاهیم مد نظر خود قبل از اشتراک گذاری آن با دیگر افراد می کنند.

این افراد از صحبت کردن در مورد ایده های خود بسیار لذت می برند، این نوع برنامه ریزان می توانند به شما کمک کنند تا از ایده های خود نکته برداری کند و بعدها بر روی آن کار کنید.

ممکن است از این مطالب خوشتان بیاید



نظر خود را بنویسید

ارسال نظر

علی بهروان

علی بهروان | 10/2/2021 11:22:01 AM

چقدر جالب بود. آدم میتونه خودشو بیشتر بشناسه